jump to navigation

Tu ? September 17, 2008

Posted by Angheluta Delia in pareri personale.
trackback

Eram   pe   cale   să   mă   înfăşor   cu   Taliîul,   când Ieţerhara, spiritul cel rău, ademenitorul, mi-a propus să recite rugăciunea împreună cu mine. „Tu? îi spun eu. Ai fi tu demn de aşa ceva? – Şi tu? a răspuns el. Corespunzi cu adevărat? – Da, spun eu. Doar studiez Talmudul. – Şi eu. – Şi tu? Tu studiezi? Cum aşa? – Împreună cu tine. – dar cu mine lucrurile stau altfel, eu sunt hasid. – Şi eu. – Cine este rabinul tău? – Acelaşi cu al tău. – Marele Maghid din Meserici? – El însuşi. De fiecare dată când te duci la el, te întovărăşesc”.   Atunci,  am   fost cuprins de furie. „Deoarece dispui de atâtea calităţi şi virtuţi, n-ai nevoie de mine! Ia Talitul şi spune tu însuţi rugăciunea”.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a comment